Kiwanis Europa Online congres 23 september 2020

Martien van der Meer Kiwanis Club Laren kandidaat Vice President 2020-2021 (pagina 14 congres brochure)

OFFICIEEL PROGRAMMA VOOR HET BIJZONDER EUROPEES CONGRES
online, 23 september 2020

Beste clubvoorzitters en -secretarissen,

Naar aanleiding van de uitnodigingsmail voor het bijzonder congres die op 20 augustus naar u is gestuurd en zoals gespecificeerd in de KI-EF-statuten, is het mijn plicht en genoegen als KI-EF-secretaris om het officiële programma van het komend Europees bijzonder congres, op woensdag 23 september 2020 om 13:00 uur (Midden-Europese tijd), met uw club te delen.

Gezien de specifieke COVID-19-situatie zal dit bijzonder congres uitsluitend online plaatsvinden (de link om verbinding te maken met de live-uitzending wordt u binnenkort toegestuurd).

Op dit bijzonder congres, tijdens de Algemene Vergadering van Afgevaardigden, zullen we de inkomende Europese raad van bestuur voor het werkjaar 2020-21 bevestigen, het financiële rapport presenteren, een nieuwe KI-EF vicepresident verkiezen en wordt de structuur van Kiwanis in Europa voorgesteld.

Download en raadpleeg ter voorbereiding van deze bijeenkomst de brochure voor het Bijzonder Congres met o.a. de namen en informatie over alle kandidaten.

Gezien de beperkingen in verband met de organisatie van dit congres in tijden van corona en naar aanleiding van de beslissingen genomen door de Raad van Bestuur KI-EF op 2 september 2020, zullen enkel de Europese afgevaardigden “van rechtswege” (delegates-at-large) stemgerechtigd zijn (een aparte e-mail, met details voor online stemmen, ontvangen jullie binnenkort).

Indien jullie nog vragen hebben, neem dan graag contact op met ons Europees Kiwanis-kantoor in Gent via europinfo@kiwanis.org

DEEL DEZE INFORMATIE MET UW CLUBLEDEN

Met vriendelijke groeten,