Kiwanis Goes schenkt kerstcadeaus voor kinderen Voedselbank

Serviceclub Kiwanis Goes de Bevelanden heeft aan de kinderen uit gezinnen die ondersteuning van de Voedselbank krijgen een kerstgeschenk gegeven. Dit geschenk in de vorm van 75 waardecheque’s werd deze week door afgevaardigden van Kiwanis overhandigd aan de heer Wassing, coördinator van Voedselbank “de Bevelanden “.

Voedselbank “de Bevelanden” is in 2006 opgericht en is aangesloten bij de landelijke federatie. Alle medewerkers inclusief het bestuur zijn vrijwilligers. Voedselpakketten worden ter beschikking gesteld als noodhulp voor mensen die korte of langere tijd financieel niet rond kunnen komen. De toekenning van deze pakketten is aan strikte regels gebonden en daar wordt secuur mee omgegaan.

Kiwanis Goes de Bevelanden draagt de Voedselbank een warm hart toe, en wilde dit keer graag de kinderen uit de gezinnen die hulp ontvangen graag een extraatje geven rondom de kerstdagen. Alle hulp is welkom en de cheques werden dan ook dankbaar in ontvangst genomen.

Op de foto de overhandiging van de cheques aan de heer Wassing.