Kiwanis Groningen heeft kamers te huur voor zoons en dochters van Kiwanisleden

Na de succesvolle ingebruikname van het Kiwanis Huis in het Martini Ziekenhuis te Groningen, waar de ouders van de in het Brandwonden-centrum opgenomen kinderen kunnen overnachten en verblijven heeft de Kiwanis Club te Groningen opnieuw- maar nu- een Kiwanis Borg te introduceren.

Als fundraisingproject heeft KC Groningen de (tijdelijke) hand weten te leggen op een tot woonverblijven omgebouwde voormalige boerderij aan de rand van het centrum van de stad Groningen. Na het met vereende krachten voorzien van fris schilderwerk, nieuwe vloerbedekking en het herstellen en inrichten van de badkamers, en bovenal het aanbrengen van een brand/rookmeldsysteem mogen wij de woningen namens de eigenaren te huur aanbieden als studentenappartementen voor de komende drie kalenderjaren.
KC Groningen heeft van de Gemeente Groningen de volledige medewerking gekregen deze woonverblijven te mogen verhuren met inachtneming van de daarvoor bedoelde eisen en vergunningen.

Natuurlijk willen wij onze landelijke Kiwanisleden ook de gelegenheid bieden hun kinderen of die van hun relaties in deze studentenkamers te huisvesten.

Als u geïnteresseerd bent zullen wij u desgevraagd de huurvoorwaarden toesturen. De huur voor de nog beschikbare kamer(s) inclusief de kosten voor gas/water/stroom (bij normaal verbruik), WiFi, TV-aansluiting, gebruik van afwasmachine, wasmachine, wasdroger, ingerichte keuken en sociale ruimte is 350 Euro per maand. Ook een overdekte fiets of scooter stalling staat ter beschikking.
Mocht u belangstelling hebben aarzel niet contact op te nemen, het (studenten) woning tekort is in Studentenstad Groningen nog steeds enorm.
Begin maart hebben wij al een vijftal kamers verhuurd aan stadse studenten. Ongetwijfeld zijn de woningen aan het eind van april bezet.

Inlichtingen: Frits van der Heide (Kiwanis Club Groningen)
frits@vanderheidesenior.nl