Kiwanis Heerlen haalt E 4.373,52 op met Wandelevenement door Heerlen

Op 4 juni jl. organiseerde Kiwanis Heerlen het 2e wandelevenement door Heerlen. Op deze zonovergoten dag wandelden wij voor de aanschaf van een koffie-tuktuk voor het goede doel @ease, een inloophuis voor jongeren die een luisterend oor goed kunnen gebruiken. De burgemeester van Heerlen, Roel Wever, gaf voor de ruim 150 enthousiaste wandelaars het startschot. Verdeeld over 14 bijzondere en interessante wandelingen gingen de groepen van start en keerden zij 2 uur later terug op het prachtige binnenplein van de locatie De Caumermolen, het woonhuis van een van onze Kiwanisleden. Op het binnenplein stonden een verfrissend drankje en een heerlijke BBQ klaar en genoten de gasten van de tombola met prachtige prijzen. De cheque met het voorlopige bedrag deelden wij toen enthousiast uit aan de vrijwilligers van @ease. Nu, enkele weken later, kunnen wij het definitieve bedrag bekendmaken en met trots overhandigden wij aan Debora Op ’t Eijnde van @ease de cheque, maar nu met het eindbedrag van E 4.373,52.

Debora Op ’t Eijnde, locatiemanager van Heerlen (rechts op de foto): “Met dit fantastische bedrag kunnen wij een mooie koffie-tuktuk kopen en in de kleuren en sfeer van @ease decoreren. Met de tuktuk kunnen wij op diverse plaatsen in Parkstad Limburg komen waar jongeren te vinden zijn, denk aan scholen, festivals, jongerencentra en het centrum. Vanuit de tuktuk schenken wij koffie of frisdrank en gaan wij het gesprek met hen aan. Wij proberen hiermee de drempel met @ease te verlagen. Wij zijn erg blij dat wij met dit mooie bedrag onze wens in vervulling kunnen laten gaan.”

Kiwanis Heerlen dankt alle sponsoren voor hun bijdrage en alle wandelaars die hebben deelgenomen aan een mooie thema-wandeling. Een wens van @ease is uitgekomen!

Wil je meer informatie over @ease? Check hun site: www.ease.nl

(@ease zit niet alleen in Heerlen maar o.a. ook in Amsterdam, Rotterdam, Groningen en Zwolle)