Kiwanis Heerlen-Maastricht verlaten ’t Klauwes in Wahlwiller

Na ruim 42 jaar daar te gast zijn geweest, heeft Kiwanis Heerlen-Maastricht op 1 december afscheid genomen van de gastvrouwen en gastheren van het clubtrestaurant ’t Klauwes in Wahlwiller. Veranderingen in de bedrijfsvoering noodzaakten tot dit besluit. Vrijwel vanaf de oprichting van deze oudste club van Limburg in 1973 vormde dit monumentale restaurant, zo centraal gelegen voor alle leden in het landelijke heuvelland de vertrouwde thuishaven voor de vele clubbijeenkomsten zoals de maandelijkse werkvergaderingen, social events, zomersoupers, kerstdiners en nieuwjaarborrels. Voortreffelijk gastheerschap en de bijzondere kwaliteit van de keuken vormden steeds de perfecte basis voor deze langdurige relatie. Met de nodige weemoed neemt de club afscheid en dankt daarbij Leo, Frans en Ingrid Savelkoul en Shi Man Wong voor al hun hartelijk dienstbetoon.

De club heeft inmiddels een nieuw onderdak gevonden in het Restaurant Herberg De Geulhemmermolen in Berg & Terblijt, een sfeervolle accommodatie prachtig gesitueerd aan de oever van de Geul.