Kiwanis Heerlen/Maastricht voor de 20e keer kerstpakketten bezorgd

De Kiwanis Club Heerlen/Maastricht heeft met hulp van de Vincentiusverenigingen in Maastricht en Heerlen de afgelopen dagen voor de 20e keer kerstpakketten bezorgd bij armlastige families en alleenstaanden in Zuid-Limburg. Deze jaarlijkse actie is mogelijk dank zij de opbrengst van een wijnverkoop-programma.

De opbrengst van een concert onder het motto Young People playing for Young Patients, dat op 19 november voor de 5e keer werd georganiseerd, werd geschonken aan de Ronald McDonaldhuis Kindervallei in Houthem-St.Gerlach. De schenking bedroeg € 8100,- mede dank zij een aanvullende schenking van een clublid. Via het Hulpfonds van het Preuvenemint in Maastricht werd tenslotte € 1000,- geschonken aan de Maastricht Speeltuin Fort Willem.