Kiwanis Hilversum-Baarn overhandigt cheque

Kiwanis Hilversum-Baarn heeft begin mei een cheque overhandigd ter waarde van EUR3000 aan de Stichting Leergeld Hilversum-Wijdemeren. De cheque werd in ontvangst genomen door penningmeester Richard Kamsteeg.

Het geld was bij elkaar gekregen door de wijnproeverij van Kiwanis Hilversum-Baarn en Kiwanis Laren in november 2014. De netto opbrengst gaat de stichting inzetten om het kinderen uit de regio waarvan de ouders op het inkomensmininum zitten mogelijk te maken deel te nemen aan sociale activiteiten of noodzakelijke artikelen voor bijvoorbeeld school aan te schaffen. Dit gebeurt door daadwerkelijk en als maatwerk een bijdrage te leveren.

De 17 leden uit de regio Hilversum, Baarn en Wijdemeren zetten zich in om gelden in te zamelen en daarmee kinderen in regio te steunen en ook het goede doel van Kiwanis internationaal, het Stop Tetanus project.

De volgende activiteit is de Paleizenwandeltocht die wordt gehouden vanaf Kasteel Groeneveld in Baarn op 6 juni 2015. Voor meer informatie over Stichting Leergeld Hilversum-Wijdemeren bezoek www.leergeldhw.nl, voor informatie over Kiwanis Hilversum-Baarn zie www.kiwanis.nl/hilversum-baarn.

Foto: Reinier van Dehn, Kiwanis Hilversum-Baarn, overhandigt de cheque van EUR3000 aan Richard Kamsteeg namens Stichting Leergeld Hilversum-Wijdemeren.