Kiwanis Junior Club Rotterdam organiseert Kinder Kerst Festijn op 21 december 2011

In samenwerking met Zegro en Verstegen gaat Kiwanis Junior Rotterdam woensdag 21 december samen met kinderen en een aantal ouders van de Voedselbank (Overschie) in de Smaakcollege van Zegro een Kinder Kerst Festijn organiseren.

De activiteit zal hoofdzakelijk bestaan uit het maken van koekjes e.d. dan wel het versieren van koekjes, cupcakes e.d. Ook kunnen de kinderen kleuren en wordt een kinderfilm vertoond.

12 eenoudergezinnen met 26 kinderen in de leeftijdscategorie van 4 t/m 13 jaar zijn uitgenodigd. Zegro en Verstegen verzorgen deegwaren, drinken en hapjes. Kiwanis Junior Rotterdam zullen in samenwerking met een taxibedrijf de kinderen van en naar de Voedselbank vervoeren.