Kiwanis Naarden ontmoet jonge ondernemers

Mooie dialoog tussen oude rotten en jonge ondernemers

Kiwanis Club Naarden was te gast bij Aragon Search in Huizen. Twee jonge ondernemers hebben ons meegenomen in hun ondernemersreis met maatschappelijk oogpunt. Vincent vd Holst, oprichter van start-up BOAS (een nieuw vintage fashion platform), gaf een inspirerende presentatie over zijn jonge bedrijf en hun ambitie: Save Jeans & Save Lives.

Gevolgd door Niels Baay, oprichter van Nxus (een skill matching platform), die met veel enthousiasme sprak over de purpose van zijn bedrijf: Linking education to employment. Een buitengewoon interessante kijk op het matchen van mensen met vacatures.

Een uitermate inspirerende avond met een boeiende dialoog tussen ons als 50 plussers van de 2.0 economie en twee jonge ondernemers van de 3.0 economie!