Najaarsconferentie 25 oktober 2014

Survival of the fittest gaat niet om de sterkste maar om de organisatie die zich het best weet aan te passen aan nieuwe omstandigheden. Kiwanis willen veranderen! Moderniseren maar waarom eigenlijk? En als we veranderen hoe dan? Herkent u dit? Weet u hoe het werkt? Wat pakt u aan? De verandering is er al. Er zijn al clubs om! Meer weten hoe het werkt en wat de mogelijkheden zijn? Kom dan allemaal naar de najaarsconfenrentie 2014 van Kiwanis - NL.

Een tip van de sluier

In de ochtend voorbeelden! In een aantal korte presentaties verhalen clubs over hun bijzonder- heden. Hoe zijn ze georganiseerd? Wat doen ze anders? In kleine groepen gaat u met elkaar in overleg onder het motto delen is het nieuwe vermenigvuldigen. Inspireer en laat u inspireren! In de middag horen we graag van uw plannen. Wat wilt u doen om verjonging en vernieuwing te realiseren? Wat heeft u van Kiwanis Nederland nodig om dat te doen. Wij organiseren het graag.

Kiwanis 2020

Bij het bestuur is het roer om. Dienend leiderschap. Dat is ons uitgangpunt. Niet onze punten scoren maar de clubs en nieuwe initiatieven ondersteunen. Helder en transparant bouwen aan nieuwe structuren. Daarmee willen wij op weg naar een nieuw Kiwanis passend bij de 21e eeuw.

Waar en wanneer

Zaterdag 25 oktober 2014