Kiwanis Nederland op de Stichting Textiel Plus Kunstdagen

Kiwanis Nederland zal op de Stichting Textiel Plus Kunstdagen in de Lebuïnuskerk in Deventer op 16 en 17 maart a.s. met een stand aanwezig zijn om aandacht te vragen voor de actie STOP TETANUS. Tevens zullen we op die dagen Textiel Plus Kunstdagen enveloppen uitdelen voor de inzamelingsactie voor gebruikte mobiele telefoons en inkt cartridges. Ook worden bezoekers vooraf opgeroepen mobieltjes en cartridges mee te nemen naar Deventer en daar af te geven.

De Textielkunstdagen zijn in Nederland het grootste jaarlijkse textielkunstevenement, met dit jaar als thema DUURZAAMHEID en INNOVATIE.

Met een tentoonstelling van veelzijdige en inspirerende textielkunst. Verrassende en uitdagende Performances. Tijdens de workshops leert u elektronica in textiel te verwerken of maakt u in een halve dag een vilten tas. U ziet een 3D printer aan het werk, spannende demonstraties. Leveranciers en Arts & Crafts markt.

Meer info www.stichtingtextielplus.nl