Kiwanis Rally Tilburg 2013

Op zaterdag 25 mei aanstaande wordt alweer de vierde Kiwanis Rally Tilburg gereden. Naast een prachtige toerrit door het Brabantse land in uitstekend gezelschap en culinaire verrassingen, gaat het ons uiteindelijk om het ondersteunen van enkele goede doelen.

De organisatie hiervan is een coproductie tussen Kiwanis Tilburg en zusterclub Kiwanis Tilburg Hooge Santleij.

De totale opbrengst gaat naar de Johan Stekelenburg Stichting (net als in 2011 en 2012) en de Stichting Achter de Regenboog. Deze laatste ondersteunt sinds 1993 kinderen en jongeren bij het verwerken van het overlijden van een dienbare. Beide zijn goede doelen die zich net als Kiwanis inzetten voor het welzijn van kinderen in onze eigen regio.

Wij nodigen graag al onze collega-Kiwanisleden uit om deze toerrit in een oldtimer, cabrio, exclusieve - en elektrische auto met ons mee te rijden. Kijk eens op www.kiwanisrallytilburg.nl .