Kiwanis Triple Toertocht 2018

Kiwanis Triple Toertocht, het evenement voor de autoliefhebber.

Op Zondag 17 juni 2018 worden de toertochten van de Kiwanis Club Wouw Zoomvliet in een nieuw jasje gestoken. De Only Classic, De Uit Je Dak Dag en de Special Cars krijgen die dag een nieuwe betekenis. De Start van deze dag zal begonnen worden bij Partyhoeve Natuurlijk! Kloof te Bergen op Zoom. Hier worden de deelnemers in hun eigen categorie ingedeeld en zullen de voertuigen op de parkeerplaats ingedeeld worden naar klassement. Deze dag gaat drie klassementen krijgen n.l.:
-Classic Cars van ouder dan 20 jaar
-Cabrioletten van alle leeftijden
-Special Cars van alle leeftijden

Bij Partyhoeve Natuurlijk! Kloof wordt u om 09:00 uur verwelkomd met koffie/thee en diversen lekkrnijen. Om 9:40 zal er begonnen worden met de briefing voor alle equipes, kaart lees uitleg en verdere bijzonderheden voor deze dag. De eerste Deelnemers starten om 10:01 uur in hun eigen klassement. Tijdens deze toertocht kunt u genieten van de omgeving en van een heerlijke lunch. Na afloop komen alle equipes terug bij partyhoeve Natuurlijk! Kloof alwaar wij gezamenlijk gaan genieten van een geweldige BBQ. Tijdens de BBQ kunt u met alle equipes gezellig napraten over de Kiwanis Triple Toertocht en uw verhalen delen. Natuurlijk zal ook tijdens deze BBQ de prijsuitreiking plaatsvinden per klassement.

Zoals u van de Kiwanis Club Wouw Zoomvliet gewent bent gaan alle opbrengsten naar het goede doel. Het goede doel voor deze eerste editie van de Kiwanis Triple Toertocht is de Zeeverkenners Groep Karel Doorman Bergen op Zoom en Voetbalvereniging Cluzona Wouw. De kosten voor dit evenement bedragen € 120,- per equipe. Voor eventuele bijrijders die ook willen meegenieten van de lunch en de BBQ wordt € 60,- gevraagd. Ook het gedeelte van deze bijdrage zal gaan naar het goede doel, die altijd in het teken staat van kinderen in onze omgeving. Kortom een dag die u niet mag missen als autoliefhebber!

Schrijf je nu hier in!
Voor meer informatie kunt u terecht bij de organisatie van de Kiwanis Auto-Evenementen: info@kiwaniswouwzoomvliet.nl o 06-21253648