Kiwanis Utrecht start wijnactie voor STOP Tetanus

Onder de naam STOP Tetanus werkt Kiwanis samen met Unicef om de komende jaren een eind te maken aan tetanus bij moeders en pasgeborenen. Kiwanis Club Utrecht draagt met haar activiteiten hieraan bij. Tot eind 2011 hebben ze hiervoor een Wijnactie opgezet. De inkomsten uit de verkoop van wijn gaan naar de actie STOP Tetanus.

Kiwanis Club Utrecht wil in de komende jaren een aantal acties ondernemen om geld in te zamelen voor Stop Tetanus. De wijnverkoop is de eerste stap. Uw aankoop steunt de bestrijding van tetanus.

Voor contact of bestellingen kan gemaild worden met Dick de Jong van Kiwanis Club Utrecht: dick.dejong@tiscali.nl

Wijn bestellen?
DOWNLOAD HIER het informatie- en bestelformulier (PDF)