2.500 euro voor goede doel met Slimste Straten Quiz

De Kiwanis club Utrechtse Heuvelrug heeft met de slimste straten quiz maar liefst €2.500,- opgehaald voor het goede doel. Dit keer gaat de opbrengst naar Stichting Dushi Vrienden (www.stichtingdushivrienden.nl).

Voor de vierde keer op rij organiseerde de Kiwanisclub de slimste straten quiz. Dit keer streden 22 straten uit de gemeente Utrechtse Heuvelrug om het felbegeerde bordje: Slimste Straat Utrechtse Heuvelrug. De Vijverlaan uit Leersum was de winnaar van de avond. Op nummer 2 en 3 stonden straten uit Driebergen: de Faunalaan en Warande.

De sfeer was heel goed, de teams streden fel maar sportief en de leden van de Kiwanisclub hebben zich optimaal ingezet om de avond tot een succes te maken. Voor herhaling vatbaar dus...