Kiwanis Utrechtse Heuvelrug op 13 april gecharterd

Op zaterdag 13 april is de Kiwanis Club Utrechtse Heuvelrug gecharterd. Harry Piekema, voorzitter van deze Kiwanis Club, was de gastheer van deze middag. Vanuit het Kiwanis district sprak Rik Goedman de Kiwanisleden toe. Daarna overhandigde hij de charter, inclusief bel, vlag en hamer.

Peter van Rhenen van Kiwanis Driebergen nam het woord. HIj vertelde over de verschillen tussen deze twee Kiwanis clubs, die welliswaar in dezelfde gemeente zitting hebben maar zeer verschillend zijn. Zo is de Kiwanis Utrechtse Heuvelrug een gemengde club, Driebergen is een herenclub.

Harry Piekema overhandigde een check aan Kiwanis Nederland van de opbrengsten van de laatste sponsoractie van Kiwanis Utrechtse Heuvelrug. Met de Slimste Straten Quiz is 3.000,-- ingezameld voor Stop Tetanus. De zitting werd afgesloten met een gezellige borrel in Buitenlust Amerongen. De thuisbasis van Kiwanis Utrechtse Heuvelrug.