Kiwanis Utrechtse Heuvelrug organiseert Kinderparade

De Kiwanis Utrechtse Heuvelrug organiseert op 28 augustus tijdens de 100% Buitendag op het Von Gimborn Arboretum ´de Kinderparade´. De Kinderparade is er voor ouders met kinderen vanaf 4 tot circa 15 jaar en bestaat uit een aantal vaste activiteiten en een aantal roulerende activiteiten en workshops voor deze doelgroep.

Zo is er vanaf 11.00 tot 17.00 uur het ‘Kinderplein’, met diverse vaste activiteiten als schminken, muffins versieren, schilderen; speciaal voor kinderen vanaf 4 tot 8 jaar. Vanaf 11.00 uur zijn er ook diverse workshops en activiteiten voor kinderen vanaf 6 tot 15 jaar, waaronder theatersport (JTS Driebergen), zang workshops met Ray Klaassen (TVOH) en boomklimmen. Op ons terrein zijn er gedurende de dag ook verhalenvertellers die prachtige verhalen over de natuur kunnen vertellen en kunnen de kinderen samen met hun ouders een puzzeltocht maken door het arboretum.

Met de opbrengst van deze Kinderparade steunt de Kiwanis Utrechtse Heuvelrug stichting Lotje&co, een stichting voor en door ouders van zorgintensieve kinderen (www.lotjeenco.nl).

Kiwanis Utrechtse Heuvelrug hoopt door het organiseren van deze Kinderparade voldoende geld in te zamelen voor het Brusjesproject van Lotje&co. Dit project heeft onder meer tot doel voor de broertjes en zusjes van zorgintensieve kinderen, een theaterweekend te organiseren in 2012. Laat uw kinderen mee spelen, zingen luisteren naar verhalen, boomklimmen, mee doen met theatersport ….. en steun daarmee stichting Lotje&co.

Koop loten voor stichting Lotje&co uit Driebergen
Zonder uw hulp kan Lotje&co niet bestaan. Steun daarom Lotje&co door de aankoop van één of meerdere loten! Maak hierbij kans op:

• Een geheel verzorgd kinderfeestje voor 15 kinderen bij Restaurant Buitenlust in Amerongen
  • Een zangworkshop van Ray Klaassen van The Voice of Holland
  • Drie lekkere taarten van Bakkerij Van Asperen
  • Stylingadvies van A2 Style van Anja Budding

Steun dit initiatief ook door de aankoop van één of meerdere loten - 1 lot € 2,-- 3 loten € 5,-- of kom naar de 100% Buitendag (locatie Von Gimborn Arboretum te Doorn) op 28 augustus aanstaande! Meer informatie over de verkoopadressen van deze loten vindt u op www.kiwanisheuvelrug.nl