Kiwanis werft 10.000 Euro voor Dream4kids

Fotocaption: Charly Luske en Peggy Roelofsen van Dream4Kids ontvangen de cheque van Hans Hermans, Kiwanis Hilversum-Baarn

Kiwanis werft € 10.000,-- voor Dream4Kids

Op maandag 23 oktober organiseerde Kiwanis Hilversum-Baarn haar eerste Business Golftoernooi, waarvan de opbrengst naar Stichting Dream4Kids ging. Dit toernooi vond plaats op het prachtige groen van de Goyer Golf & Country Club te Eemnes, die dit toernooi in financieel opzicht mede mogelijk maakte.

De weergoden waren de deelnemers bijzonder goed gezind: tussen twee regenrijke depressies in hebben zij in het zonnetje kunnen spelen. De winnaars ontvingen mooie prijzen, aangeboden door Mol wijnen, Golfers Point en Van Lanschot Bankiers. Deze laatste stelde tevens een rondleiding voor 10 personen door het Van Gogh Museum ter beschikking. Dit aanbod werd tijdens het diner met succes geveild. De opbrengst deze mooie en sportieve dag werd vervolgens opgeteld bij het bedrag dat Kiwanis Hilversum-Baarn eerder dit jaar ophaalde met de Paleizenwandeltocht en een wijnproeverij.

In totaal leverde dit maar liefst €10.000,- op. Dit geld zal worden besteed aan kinderen tussen de 6 en 12 jaar die kampen met een jeugdtrauma door bijvoorbeeld rouwverwerking, (v)echtscheiding, mishandeling of misbruik. Door hun allergrootste droomwens te vervullen krijgen ze weer moed en energie om hun leven op te pakken.

De cheque werd in ontvangst genomen door Dream4Kids ambassadeur Charly Luske (bekend van 'Soldaat van Oranje' en 'De Beste Zangers van Nederland'. Deze bekende zanger en acteur is opgegroeid in Baarn en zet zich – net als de Kiwanis - graag in voor kinderen die hulp of steun nodig hebben.

Daar bovenop bood Ronald Schut, directeur van Commesso, Dream4Kids een mediabudget van €2.500,- aan om hun prachtige werk breder bekend te maken.

"De enthousiaste club mensen die aanwezig was op deze avond was duidelijk betrokken bij onze missie. Wij zijn dankbaar voor de mooie samenwerking met Kiwanis Hilversum-Baarn, die ons helpen dromen waar te maken", aldus Peggy Roelofsen, Fondsenwerver Dromen. Zij bedankte de deelnemers aan het Kiwanis Golftoernooi voor hun sportieve steun aan Dream4Kids, en daarmee aan de droomwensen van getraumatiseerde kinderen.