Kiwanis Winterplein 2011: € 2.750,00 voor Serious Request

Op zaterdag 17 december 2011 is het centrale plein van Winkelcentrum De Herenhof in Alphen aan den Rijn omgetoverd tot de vierde editie van het Kiwanis Winterplein. Dit evenement wordt georganiseerd door Kiwanis Junior Club Alphen aan den Rijn in samenwerking met een aantal Kiwanis Clubs uit de regio en het Wellant College.

De deelnemers verzamelen zich al vroeg om hun kramen op te bouwen en in te richten. De weersvoorspellingen zijn gunstig. Het Winterplein zal het dit jaar zonder sneeuw en vrieskou moeten doen.

Sneeuw of geen sneeuw, zodra de eerste act op het podium begint, zit de kerststemming er goed in. Het plein trekt nieuwsgierige bezoekers en enthousiast publiek. Ook de Kiwanis clubs hebben er zin in. De glühwein wordt ook dit jaar goed hoorbaar aangeprezen. Het klinkt inmiddels vertrouwd.

Het fantastische entertainmentprogramma en de inzet van alle deelnemende Kiwanis Clubs en het Wellant College hebben het tot een onvergetelijk en zeer succesvol evenement gemaakt.

De opbrengst van € 2.750,00 is volledig ten goede gekomen aan Serious Request. Op 23 december hebben vier van onze leden de cheque overhandigd bij het Glazen Huis. Het evenement was daarmee weliswaar afgerond, maar Kiwanis Junior Club Alphen aan den Rijn wil hierbij nog graag van de gelegenheid gebruik maken om Kiwanis Club Alphen aan den Rijn, Kiwanis Club Rijn en Gouwe, Kiwanis Club Leiden, Kiwanis Club Leiden Sleutelstad en Kiwanis Junior Club Den Haag International heel hartelijk te bedanken voor hun inzet en samenwerking.

We kijken alweer uit naar het Winterplein 2012: “Glüüüüüüühhhhhweeeeeein!!”

Kijk op www.kiwanis.nl/junioralphen voor alle foto’s van het Kiwanis Winterplein 2011

Kiwanis Junior Club Alphen aan den Rijn