Kiwanis Wouw-Zoomvliet golfevenement 2012

De Kiwanis Wouw-Zoomvliet organiseren op 8 mei 2012 een golfmiddag voor ervaren golfers, maar ook beginners en mensen die willen kennismaken met de golfsport. Onder het motto Saving children of the world heeft dit evenement de doelstelling om het Tom Voûte Fonds en het landelijke project Stop tetanus bij moeders en baby’s te steunen.

De netto opbrengst van dit golfevenement zal derhalve aan deze twee goede doelen geschonken worden. Met betrekking tot het evenement zelf, zal dit zodanig georganiseerd worden dat alle deelnemers via een zogenaamde shotgun start tegelijkertijd aanvangen met hun wedstrijd. Dit betekent dat ook iedereen gelijkertijd klaar zal zijn.

Er zullen prijzen beschikbaar gesteld worden in 3 handicap categorieën, zodat iedereen die meedoet zijn of haar kansen heeft. Deelnemers aan de wedstrijd dienen in het bezit te zijn van het golfvaardigheidsbewijs (GVB) en hun handicap doorgeven aan de organisatie.

De kosten voor deelname met 4 personen in een flight zullen €500,—bedragen. (€125,00 per persoon). Hiervoor krijgt men koffie met gebak, een lunch/snack pakket voor onderweg, drankjes en een bbq na afloop van de wedstrijd. Voor degene die geen GVB hebben, maar wel interesse hebben in de golfsport organiseren we een clinic van 2 of 3 uur, afhankelijk van het aantal inschrijvingen. De kostprijs hiervoor, inclusief bbq zal €45,—per persoon bedragen.

Deze middag zal ook een uitgelezen manier zijn om uw netwerk te vergroten.

Verdere informatie en opgaves kunnen verstuurd worden aan : paul.hunter@ziggo.nl