Kiwanis Wouw –Zoomvliet organiseert toertocht voor klassieke automobielen

Zondag 5 Augustus 2012 organiseert Kiwanis Club “Wouw –Zoomvliet” in collegiale samenwerking met Stichting Staboz een Toertocht voor klassieke automobielen van 25 jaar en ouder. Er wordt vertrokken vanaf de Grote Markt te Bergen op Zoom.

Startbureau : Café Bar ‘t Locomotiefke vanaf 9.00 uur. De opbrengsten van deze dag komen ten goede van Stichting Tinkerbel, die zich inzet voor wens vervulling van kinderen met onzekere levensverwachting.

Voor meer informatie www.onlyclassic.nl

Only classic is voor iedere autobezitter die in het bezit is van een klassieker van rond de 25 jaar of ouder. Tijdens de rally zijn er verschillende behendigheidsproeven die mee tellen voor het klassement. De toertocht, is een kaart leesrit van maximaal 100 kilometer. De toertocht begint aan de Grote Markt in Bergen op Zoom. Vanaf 10:00 gaan de eerste starten. Tussen de middag verzorgen wij een lunch voor alle deelnemers en bijrijders op een locatie in de route. De eerste, snelle rijders, komen rondt de klok van 15:00 meestal weer aan op de Grote Markt in Bergen op Zoom. De Prijsuitreiking zal rond de klok van 17:00 zijn. Tussentijds wordt het programma opgevuld door diverse bandjes en gezelligheidskoren bij café Locomotiefke. Het goede doel voor 2012 is Stichting Tinkerbel, die zich inzet voor wens vervulling van kinderen met onzekere levensverwachting. www.tinkerbel.org.

De kosten voor het volledige evenement bedraagt € 25,00 per persoon voor bestuurder en navigator.
Eventuele bijrijders betalen voor de lunch en consumpties € 10,00

Wat krijg je:

• Rallyschild
  • Verzorgde lunch
  • 2 consumpties
  • goodiebag

schrijf je nu in via ons inschrijfformulier: avk only classic