Kiwanis Young Professionals Het Gooi opgericht

Vrijdagmiddag 6 juli is bij notaris Mr. Oortman Gerlings in Huizen de vereniging Kiwanis Young Professionals Het Gooi opgericht.

Het betreft de eerste KYP-club die volgens de nieuwe regels is gestart en wel direct nadat bij hetzelfde notariskantoor de vereniging KYP-NL was opgericht. KYP Het Gooi is een afdeling (satelliet) van de landelijke KYP-NL.

Vijf leden en de clubbuilder/keyman Martien van der Meer van KC Laren

Nadat de notaris de akte heeft toegelicht kon worden overgegaan tot het zetten van handtekeningen. De leden van de nieuwe club zijn Oscar van der Meer (P), Wendy Mijnheer (S), Tessa Reitsma (T), Eva Reitsma, Thomas Muller, Marc van Loon en aspirant-lid Vincent ten Bosch.
Bij de ondertekening waren tevens aanwezig Henk Oostdam (KYP-NL), Christel Simmelink (KYP-NL), Peter Pietersen (LG Divisie 15) en van KC Laren René Meijer en Toby Nieman.

Drie leden van KYP Het Gooi en een lid van sponsorclub KC Laren

De komende maand worden de bestaande Juniorclubs 'omgebouwd' tot een KYP-regioclub. KYP-NL is de nieuwe Divisie 16. Op 8 september zal KYP-NL, die direct al ruim 60 leden heeft, feestelijk charteren tijdens het congres in Maastricht.

Vier leden, waaronder de president Mr. Oscar van der Meer, samen met Christel Simmelink (met fles) van KYP-NL

De oprichting werd beklonken met een feestelijk glas champagne. Daarna zijn we met z'n allen naar een zeer goed Chinees restaurant gegaan om de avond in stijl af te sluiten.

Mijn dank gaat met name uit naar de clubbuilder Martien van Divisie 15 die hard heeft gewerkt om dit mooie resultaat te bereiken. En na het zomerreces gaan we onze aandacht richten op een KYP Flevopolders.

Martien en ik wensen KYP Het Gooi een prima toekomst toe.

Peter Pietersen (LG Divisie 15)