Kiwanis Zeist Chocoladeletter actie 2015

Kiwanis Zeist-Kromme Rijn, de serviceclub die zich inzet voor het welzijn van kinderen wereldwijd en lokaal, zet zich dit jaar in voor een sinterklaasfeest voor kinderen waarvan de ouders dit niet kunnen veroorloven. We sponsoren daarom de voedselbank. Wij willen hen via de voedselbank tijdens het sinterklaasfeest een mooi presentje geven. Om dit mogelijk te maken, bieden wij u de welbekende en exclusieve Droste sinterklaasletters aan, waarvan de opbrengst ten goede komt aan de voedselbank.

Als enige van de letter-producenten in Nederland maakt Droste zelf, volgens oeroude recepturen, de chocola in haar fabriek en heeft dan ook direct invloed op de smaak! Droste maakt gebruik van duurzaam geproduceerde ingrediënten. Droste letters zijn 100% UTZ gecertificeerd. De letters wegen 135g en zijn verpakt in een luxe geschenkdoos.

Letters kunnen besteld worden bij de leden van de Kiwanis Club Zeist, o.a. via Gert-Jan van Eck (g.van.eck@kpnplanet.nl) of Herbert Kieskamp (herbert@kieskamp.nl). De letters zullen per half november worden uitgeleverd.

Wij waarderen uw bijdrage! A smile for a Child!