Kiwanis Zevenaar organiseert 7e editie Golfen voor Spieren

Op 22 juni 2012 wordt voor de 7e keer het golftoernooi ‘Golfen voor Spieren’ georganiseerd. Het bijzondere evenement biedt niet alleen een unieke golfwedstrijd. De golfers sponsoren door deelname ook de stichting Spieren voor Spieren.

Golf mee en word sponsor!
Deelnemers aan het toernooi spelen op één van de schitterende golfbanen in de regio. Bij ontvangst staat een kopje koffie klaar, gedurende de golfdag ontvangt u een lunchpakket en lekkere traktaties. Aansluitend aan het evenement is er een compleet en gezellige dinerbuffet. Al met al ‘Golfen voor Spieren’ is een unieke golfdag die je niet mag missen.

Inschrijving via de website
De inschrijving voor het toernooi kan via de website www.golfenvoorspieren.nl. U kunt zich individueel als speler aanmelden of u kunt een flight (4 personen) aanmelden. Bij voorinschrijving kunt u de flight reserveren en de deelnemers later registreren. Zo heeft u zekerheid van deelname en heeft u de tijd om gastspelers uit te nodigen.

Kiwanis Zevenaar ‘de Liemers’
De serviceclub Kiwanis Zevenaar 'de Liemers' organiseert deze happening met veel plezier voor de zevende keer. Mede dankzij de deelnemers en sponsoren verwachten wij er weer een bijzondere golfdag van te maken.