Kiwanis Zoetermeer & De Hoop zet een belangrijke stap naar officiële erkenning

Op donderdag 3 juli j.l. heeft het bestuur van Kiwanis Zoetermeer & De Hoop ten overstaan van notaris Rob de Groot de notariële akte gepasseerd voor de oprichting van de club. Dit heugelijke feit werd gevierd met een gezamenlijke toost op een mooie toekomst. In de komende maanden heeft Kiwanis Zoetermeer een drukke agenda vanwege het voorbereiden van een gevarieerd programma waarmee de officiële erkenning door Kiwanis Nederland en Kiwanis International op 13 september a.s. plaatsvindt.

Vandaag wordt ook de nieuwe samenstelling voor het bestuur bekend gemaakt voor 2015. Het bestuur van 2015 zal bestaand uit: President Michel Oldenburg, Vice president Gerard van der Lelie, President Elect Wouter van Neer, Secretaris Tim Bodewitz (niet op foto), Penningmeester Jack Boone en Communicatie & Pr Helen van der Werve.

Binnenkort zullen we u informeren over dit programma met leuke Zoetermeerse workshops en u informeren hoe u zich kunt aanmelden. De opbrengst komt ten goede aan kinderen in Zoetermeer met een achterstand.

We bedanken van Loenen en de Groot notarissen te Zoetermeer voor haar bijdrage aan de oprichting van onze Kiwanis club. Door deze bijdrage is er meer geld beschikbaar voor onze projecten voor kinderen.