@kiwanis.nl e-mailadres nu beschikbaar voor clubs

Voor Kiwanis clubs met een clubsite is het mogelijk om een eigen e-mailadres binnen het kiwanis.nl domein te krijgen (club@kiwanis.nl). Dit e-mailadres kan gemanaged worden vanuit de clubsite. Alle e-mail naar het club e-mailadres kan via de clubsite worden ontvangen of worden doorgestuurd naar andere e-mailadressen (beheer via clubsite).

POP e-mail
Het Kiwanis Club e-mailadres is een regulier POP-account en kan dus tevens gebruikt worden in ieder e-mailaprogramma. De POP-gegevens vindt u in de clubsite onder het tablad "E-mail" -> "Instellingen"

Kosten
Het Kiwanis Club e-mailadres kost €1,21 per maand en wordt in rekening gebracht door het district.

Aanvragen
Het e-mailadres staat klaar in het management gedeelte van de clubwebsite. Na activeren kunt u gelijk aan de slag.