Kom naar de Europese Kiwanis Conventie in Den Haag 27 - 29 mei

Maak gebruik van een unieke kans om een Europese Kiwanis Conventie dichtbij huis bij te wonen. De Europese Conventie 2011 zal van 27 tot 29 mei plaatsvinden in Den Haag waarvoor u van harte wordt uitgenodigd.

Programma
Op vrijdag 27 mei zijn er een viertal workshops/presentaties; KEP, KIF/Eliminate, Growth en Meet the Candidates. Tijdens de laatste presentatie kun je kennismaken met kandidaten voor Vice President van de Europese Federatie. De officiële opening begint om 17.00 uur. Naast enkele korte toespraken is er een openingsconcert door een groot symfonieorkest: Haags Jeugd Orkest. Er worden werken uitgevoerd van Bizet, Tsjaikovski en anderen. Kortom het belooft een fantastische happening te worden. Zorg dat je er ook bij bent! Toegang is gratis, ook voor partners!

Vriendschapsdiner
Aansluitend is er het vriendschapsdiner in het welbekende strandrestaurant Doen. Diner inclusief alle drankjes: € 70,-- per persoon. Aanmelden via de website.

Algemene Vergadering in World Forum
Zaterdag 28 mei. Al om 09.30 uur begint de Algemene Vergadering in het World Forum (Congresgebouw Den Haag). Iedere Kiwanisclub kan twee afgevaardigden naar deze vergadering sturen! Ook hier geldt: gratis, alles is betaald via de afdracht! Voor de partners worden er excursies georganiseerd.

Galadiner in de Atlantic Room
s’Avonds wordt in de Atlantic Room van het World Forum een gala diner georganiseerd. Ook hier geldt: € 70,-- p.p. incl. dranken.

Aanmelden
Aanmelden voor de algemene vergadering, excursies, diners en eventuele overnachtingen: Klik hier

Tot ziens in Den Haag!