Laatste nieuwsbrief

afscheid van bijna 10 jaar nieuwsbrieven Kiwanis Nederland

Het is vandaag 2 december dat ik voor het laatst de maandelijkse nieuwsbrief van ons Kiwanis District de artikelen mag collecteren en verzendklaar maken.

In al die jaren heb ik het aantal berichten voor onze nieuwsbrief zien toenemen. Steeds meer clubs zagen het het nut van deze maandelijkse uitwisseling van informatie. Niet alleen van de activiteiten die er zijn geweest, maar ook van evenementen , groot of klein, die door de clubs georganiseerd gaan worden.

Helaas merk ik dat de nieuwsbrief niet door een ieder wordt gelezen. Rond de 50% klikt op de nieuwsbrief, maar dat wil niet zeggen dat men naar de artikelen door klikt. Jammer, het is naast de website en facebookpagina de enige informatie kanalen die wij op dit moment nog met elkaar hebben. Helaas zien wij ook dat elke keer als wij een (exta) nieuwsbrief sturen er mensen zich uitschrijven. Ook leden van Kiwanis Nederland.

Ik heb het met veel plezier kunnen en mogen doen, mede dankzij de medewerking van nagenoeg alle clubs. Dank daarvoor!

Helaas is ons jaarlijks Kiwanis magazine dit jaar gesneuveld. Democratisch genomen besluit tijdens de algemene jaarvergadering. Dit is één van de weinige besluiten die ik persoonlijk betreur.

Ik wens ons allen een mooie en goede toekomst toe en dat wij onze doelstelling `Serving the Children of the World` niet uit het oog gaan verliezen met welke verandering dan ook!

Met KIND vriendelijke groet

Ap Lammers