Leden zoekfunctie toevoegen op het startscherm van uw mobiele telefoon

Heeft u deze Zoekfunctie al opgeslagen?

Wellicht vindt u het handig om de Leden Zoekfunctie op te slaan op het startscherm van uw mobiele telefoon. Op deze manier kunt u de website gemakkelijk terugvinden en als het ware gebruiken als een app. Wij lichten graag toe hoe dit in zijn werk gaat.

Heeft u een Android-apparaat?
U gebruikt in dit geval hoogstwaarschijnlijk de Google Chrome-app om op het internet te surfen. Als u de Google Chrome-app niet gebruikt, dan raden wij u dit wel aan. De mogelijkheid om de Kiwanis-website op het startscherm van uw telefoon toe te voegen is namelijk afhankelijk van de browser die u gebruikt. De Google Chrome-app is eenvoudig via de Play Store te downloaden.

Open uw Chrome-app.
Open de Kiwanis-leden zoekpagina door naar https://kiwanis.nl/members  te gaan.
Druk op het menu-icoon: de drie puntjes in de rechterbovenhoek.*
Druk op ‘Toevoegen aan startscherm’.*
Vul een naam in voor de snelkoppeling en klik op ‘Toevoegen’.*
De snelkoppeling naar de Kiwanis-leden zoekpagina is nu op het beginscherm van uw mobiele telefoon geplaatst.
*Dit kan afwijken als u geen gebruik maakt van de Google Chrome-app.

Heeft u een Apple-apparaat?
U gebruikt in dit geval hoogstwaarschijnlijk de Safari-app om op het internet te surfen. Als u de Safari-app niet gebruikt, dan raden wij u dit wel aan. De mogelijkheid om de Kiwanis-website op het startscherm van uw telefoon toe te voegen is namelijk afhankelijk van de browser die u gebruikt. De Safari-app is eenvoudig via de App Store te downloaden.

Open uw Safari-app.
Open de Kiwanis-leden zoekpagina door naar https://kiwanis.nl/members te gaan.
Druk op het icoontje van een blok waar een pijl uitkomt om het menu te openen.*
Druk op ‘Zet op beginscherm’.*
Vul een naam in voor de snelkoppeling en druk op ‘Toevoegen’.*
*Dit kan afwijken als u geen gebruik maakt van de Safari-app.