Lo Overmans overleden

In memoriam Lodewijk Johan Overman (Lo de oprichter van de Kiwanis club Arnhem).

Op 19 november 2014 is Lo overleden, op dinsdag 25 november hebben wij in droefheid zijn familie ondersteund bij het definitieve afscheid van hem. In het monumentale en sfeervolle Oude Kerkje in Oosterbeek is hij op indrukwekkende wijze herdacht waarna hij een laatste rustplaats heeft gevonden naast zijn eerder overleden echtgenote op de begraafplaats aan de Limburg van Stirumweg in Oosterbeek.
Kiwanis Club Arnhem zal hem vooral herinneren als initiatiefnemer en een betrokken mens. Hij wist ons te enthousiasmeren voor talloze projecten en droeg bij aan een unieke sfeer van vriendschap. Hij heeft een bruisende club achtergelaten.
Lo dank daarvoor!

Leden van de Kiwanis Club Arnhem