Lustrum 2019

Kiwanis Club Vught overhandigt cheque aan Prinses Maxima Centrum Foundation tijdens het 25 jarig lustrum in De Petrus.

Zaterdag 2 november bestond de Kiwanis afdeling Vught 25 jaar en dat werd gevierd in De Petrus. Naast diverse interessante sprekers en optredens van o.a. leerlingen van het Maurick College, werd er een cheque met het prachtige bedrag van € 4.000,- overhandigd aan de Prinses Máxima Centrum Foundation. Dit was een deel van de opbrengst van de Brabantse Haringparty welke door Kiwanis Vught jaarlijks in juni wordt georganiseerd. Kinderen in het Prinses Máxima Centrum hebben te maken met een levensbedreigende ziekte en ingrijpende behandelingen. Ondanks de intensieve veranderingen in hun leven én dat van hun gezin, wordt ervoor gezorgd dat binnen het Máxima dat ‘het dagelijks leven’ en de ontwikkeling van de kinderen zoveel mogelijk door kunnen gaan. De donatie van Kiwanis Club Vught draagt bij om diverse projecten voor de kinderen te realiseren. Of het nu gaat om bewegen, een thuisapp, een rustig plekje om bij te komen, het stimuleren van sociale contacten, muziek of onderwijs, het is allemaal hard nodig. Dit is slechts één van de goede doelen waar Kiwanis Club Vught zich voor in zet.

Ook voor 2020 staat een volgende Brabantse Haringparty gepland op 10 juni in Landgoed Huize Bergen. Save the date!