Lustrum 2021

Update lustrumcommissie Lustrum KIDN 2021

In mei hebben jullie een bericht van ons ontvangen. Daarin hebben wij jullie gevraagd gedaan om geschikte potentieel goede doelen voor te stellen aan de lustrumcommissie. De goede doelen zullen geschikt zijn voor het grote project om ons lustrum te vieren in september 2021.

Gisteren was de deadline om goede doelen aan te leveren en we zijn er trots op om te kunnen melden dat we bijna 20 goede doelen aangeleverd hebben gekregen. Dat duidt op actiebereidheid en betrokkenheid bij het lustrumproject. Hartelijk dank daarvoor!

Nu zullen we de verschillende goede doelen langs de lat van de criteria leggen en in gezamenlijkheid met Gouverneur-Elect Carel Maass en met Gouverneur Peter Pietersen.een shortlist opstellen!

Daarna is het woord dit keer nog wat nadrukkelijker dan voorheen aan de leden.

Er zal tijdens het Congres op 14 september een presentatie worden gegeven van de goede doelen die in aanmerking komen. Op basis daarvan kunnen de Clubs elektronisch hun stem uitbrengen. Er wordt dus niet, zoals jullie gewend zijn, tijdens het congres in september besloten welk goede doel inzet wordt voor het lustrumproject. Zo willen we ook de leden en Clubs betrekken die niet bij het congres aanwezig kunnen zijn. Dit komt betrokkenheid en draagvlak ten goede en uiteindelijk ook de opbrengst voor het te kiezen goede doel!

Binnenkort volgt meer informatie, zeker ook voor de Clubs die een goed doel bij ons hebben aangeleverd.

Mocht je in de tussentijd vragen of opmerkingen hebben? Benader ons gerust, graag zelfs!

Hartelijke groeten van

Ger Adams, Kiwanis Club Rotterdam