Lustrumweekend, wat een feest!

Kiwanis Club Almelo bestaat 25 jaar en dat heuglijke feit werd gevierd met een spetterend feest in Herberg Geertien te Muggenbeet (Nationaal Park de Weerribben). Op zaterdag 24 juni arriveerden de 67 gasten rond 13.00 uur en de sfeer zat er al vroeg in. Varen vanaf cafe Fanfare met het varend cafe, een oesterstop bij een Giethoorns eilandje, diverse toasts op bruidspaar Van Gilst, een bitterballenstop in Fanfare, opfrissen en omkleden in de hotels en toen volgde 's avonds The White Party Of The Year. Een knallend feest, iedereen in het feestelijk wit gestoken. Na een buitengewoon goed en feestelijk diner, begeleid door mooie wijnen, gooide DJ Robert de schuiven van zijn mengpaneel open en dansten de gasten tot in de kleine uurtjes. Wat een vrolijkheid, wat een sfeer, in een woord geweldig!

Uiteraard werd tijdens het feest de founder van onze club, Jos Stuyver, uitgebreid bejubeld. Zonder Jos Stuyver geen Kiwanis Club Almelo en dus ook geen lustrumfeest. Ook werden deze avond twee leden onderscheiden met hun 25 jarige Kiwanis lidmaatschap: Jaap Ofman en Anton Klein Robbenhaar.

Vervolgens stonden de spotlights op Bouwe Hellema gericht. Bouwe werd als 37e lid van Kiwanis Club Almelo geinstalleerd en . . . . daar moest uiteraard op gedronken worden. Bouwe is verguld met zijn lidmaatschap en uitte dat duidelijk in zijn speech. Van harte welkom Bouwe!

Na een ietwat te korte nachtrust in de geboekte hotels volgden 's zondags, na een uitgebreid ontbijt, de fietstocht door het prachtige waterlandschap, de picknickstop en een afsluitende late lunch! Het was genieten in optima forma, iedereen blij. Al keek penningmeester Mark Ent na afloop wel een tikkie sip; qua kosten was het feest enigszins uit de bocht gevlogen . . . . . Dus er volgde nog een kleine naheffing voor alle gasten, maar daar had iedereen begrip voor. Het was een lustrumfeest om nooit te vergeten! Bekijk de vele foto's van dit heerlijke weekend bij 'Fotoboek'