Maandbericht augustus 2020, jubileumcommissie

Stand van zaken project

Ondanks deze gekke coronatijd heeft de lustrumcommissie niet stilgezeten.

We nemen jullie graag mee in enkele activiteiten die wij hebben ondernomen.

Waar zijn wij mee bezig geweest?

Allereerst zijn er weer overleggen geweest waarin de afspraken tot samenwerking met Stichting Het Vergeten Kind zijn besproken. Onderwerp van gesprek was ook de communicatie over het lustrumproject en de stappen die we kunnen zetten om de processen in dit kader in goede banen te leiden. Verder is er de verdere ontwikkeling van een factsheet besproken. Dit is een korte en puntige informatiebrochure waarin vragen beantwoord worden die bij veel Kiwanisclubs leven én die ter sprake zijn geweest tijdens de regiobijeenkomsten van afgelopen voorjaar.

Met Stichting Het Vergeten Kind is ook contact onderhouden. Bovendien hebben wij met de lustrumcommissie én een afvaardiging van de communicatiecommissie een demo gekregen van het actieplatform dat door Stichting Het Vergeten Kind voor ons wordt gefaciliteerd. Binnenkort horen jullie hier meer over en ons streven is om met het actieplatform live te gaan op of rondom 12 september, de dag van de digitale ledenvergadering!

Jullie hebben ook niet stilgezeten!

Wij zijn echt heel blij om te kunnen melden dat er Kiwanisclubs zijn die al een bijdrage hebben geleverd aan Het Vergeten Kind. In de toekomstige nieuwsbrieven én op het actieplatform zal aandacht besteed worden aan de projecten van die Kiwanisclubs en de resultaten voor de kinderen van Het Vergeten Kind.

En nu?

Nu zijn we weer enkele stappen verder.

We zullen jullie frequent op de hoogte brengen, zeker als er weer nieuwe ontwikkelingen zijn.

Mogelijk komt er een plekje vacant in de lustrumcommissie omdat Piet Derks vanaf oktober in zijn functie van Gouverneur komt. Wil je vast nadenken of je het leuk vindt om je bij ons aan te sluiten?

Verder komen er vragen over de procedure als je de bijdrage van jouw Kiwanisclub wilt storten.

Dit kun je doen aan de Stichting Kiwanis Nederland Fonds

IBAN:   NL03INGB0658462156

BIC”     INGBNL2A

Oormerk de storting door jouw Kiwanisclubnaam te vermelden ten bate van Het Vergeten Kind

Mocht je vragen hebben, ideen of opmerkingen, laat het ons vooral weten!

Je kunt ons bereiken via jubelcommissie@kiwanis.nl

Een fijne zomer gewenst en tot binnenkort in september,

De lustrumcommissie:

Joost Boers, Marianne Hesse, Henk Spelde, Ger Adams, Piet Derks (voor de laatste keer in deze rol), Maaike Roosen

/imagecache/original/uploads/2020/08/logo-het-vergetenkind.png