Marketing communicatie binnen Kiwanis

Naar aanleiding van een aantal vragen t.a.v. de berichtgeving binnen de Kiwanis organisatie volgt hierna het traject dat doorlopen kan worden.

Uw clubnieuws doorzetten naar de landelijke site, nieuwsbrief en iPhone App van Kiwanis Nederland
Dit nieuws kan gepubliceerd worden op de Kiwanis clubsite van uw club. Uw webmaster van de club kan dit nieuwsitem doorzetten naar de landelijke site, nieuwsbrief en iPhone App van Kiwanis. Eenmaal in de veertien dagen wordt een e-mail nieuwsbrief verstuurd naar alle leden. Met andere woorden; uw nieuws, aankondiging of oproepen kunnen binnen 14 dagen bij ieder Kiwanislid in de mailbox vallen.

Dit betekent natuurlijk wel dat de gegevens van ieder lid up-to-date moeten zijn in de ledenlijst. Maar dit was ook het geval in de oude situatie.

Mocht uw club nog niet beschikken over een uniforme clubsite van Kiwanis dan is het automatisch doorzetten naar de landelijke site en nieuwsbrief niet mogelijk. In dat geval kunt u het nieuws sturen naar: redactie@kiwanis.nl.