Mooie kerststerren voor het goede doel, wie maakt ons los?

Het weekend van 17 en 18 december waren de leden van Kiwanis Den Haag - Haaglanden actief op twee kerstmarkten.

17 december waren de leden aanwezig op de Winter Fair in winkelcentrum Rokkeveen in Zoetermeer. Om inkomsten te genereren voor het project Bernardusschool werden zelfgemaakte artikelen van leerlingen van deze school verkocht. Naast kerstartikelen waren er ook tal van andere werkstukjes te koop. De kerstkranzen en vogelhuisjes waren de best sellers.

18 december stond er een stand op de kerstmarkt in winkelcentrum Leidsenhage in Leidschemdam. Ook hier werden werkstukjes van leerlingen verkocht. Maar verder was de kraam van top tot teen gevuld met kerstrozen in alle soorten en maten. "Mooie kerststerren voor het goede doel, wie maakt ons los?", was een veel gehoorde kreet bij de stand.

Alle bezoekers aan de stand hartelijk danK voor hun aankopen of giften. Graag tot een volgend keer.

Klik hier voor een foto-reportage.