Na Leusden en Utrecht heeft nu ook Kiwanis Ede haar Wijn Webshop

Per 18 december 2020 haakt Kiwanis Ede aan bij Kiwaniswijn.nl

Dat wil zeggen dat zij hun fundraising een boost gaan geven d.m.v. de verkoop van kwaliteitswijnen.

Met een breed assortiment van meer dan 60 kwaliteitswijnen biedt de webshop voor iedere smaak en voor iedere beurs een mooie wijn. De selectie gaat aan de hand van verschillende handige filters, zoals herkomst, soort, of smaakbeleving.

Nadat de keuze is gemaakt en geplaatst in de persoonlijke wijnkelder, wordt direct afgerekend via iDeal. Veilig, makkelijk en snel. De bevestiging, tevens factuur, volgt direct daarna via e-mail, met desgewenst een splitsing van factuur- en afleveradres. De bevestiging gaat eveneens direct naar de leverancier en naar de penningmeester van de club.

De bestelling wordt rechtstreeks op het gewenste adres afgeleverd, in de regel binnen twee werkdagen. De verzendkosten bedragen in Nederland €10,85 per bestelling. Vanaf €100 (2 à 3 dozen) is de verzending gratis.

Klik hier om naar de Wijnwebshop van Kiwanis Ede te gaan

Iedere Kiwanis Club kan aanhaken

Geïneresseerd? Neem contact op met de wijncommissie van Kiwanis Club Leusden.

/imagecache/original/uploads/2020/05/kiwaniswijn-logo.png