Naamsbekendheidsonderzoek Kiwanis

In hoeverre kennen de panelleden Nederlandse serviceclubs en wat is het beeld dat zij van serviceclubs hebben?

Uitvoering:
Begin september 2013 heeft Mobiel Centre 4600 panelleden gevraagd een korte vragenlijst in te vullen op verzoek van Kiwanis Nederland (KIDN).

Doel:
Deze enquête voorziet in een 0-meting voor een vijfjarige planperiode. In 2018 wordt de meting herhaald om te zien of beleidsdoelen zijn behaald.

Definitie:
Een serviceclub is - in het algemeen - een club van mensen die door het opzetten en uitvoeren van activiteiten geld bijeenbrengt (fundraising) en dat bijeengebrachte geld uitgeeft aan goede doelen (fundspending).

DOWNLOAD HET 0-METING RAPPORT HIER:
Rapport 0-meting (PDF versie okt 2013)