Nacht-Golfevent 20 mei in Alphen aan den Rijn

Kiwanis Junior Club Alphen aan den Rijn organiseert op vrijdag 20 mei 2011 het KJC Nacht-Golfevent 2011. U bent van harte welkom om aan dit event deel te nemen. U dient hiervoor in het bezit te zijn van een GVB. Indien u niet in het bezit bent van een GVB, kunt u deelnemen aan het Italiaans buffet.

Het event wordt gehouden op de 9 holes wedstrijdbaan van Golfclub Zeegersloot aan de Kromme Aarweg 5 te (2403 NB) Alphen aan den Rijn.

Goede doel
De opbrengst van het event gaat naar de Robert Kalkman Foundation. Deze stichting organiseert Golf fun voor kinderen met kanker. Robert Kalkman heeft als missie om als PGA Golf Professional kinderen en jongeren die net als hij zijn getroffen door kanker of kinderen met een andere ernstige ziekte of handicap, te helpen met zijn passie en inzet voor de golfsport. Hij hoopt daarmee de kwaliteit van hun leven te kunnen verbeteren door meer plezier, ontspanning en afleiding aan te bieden in voor hen moeilijke tijden.

Meer informatie vindt u op de website www.robertkalkmanfoundation.com/

Ontvangst : vanaf 19.00 uur

Italiaans Buffet : 19.30 uur

Start shotgun : 22.00 uur

Prijsuitreiking : na afloop van de wedstrijd

Kosten
De kosten voor deelname aan het event zijn € 75,00 inclusief greenfee, lichtgevende ballen en deelname aan het Italiaans buffet. Indien u slechts deelneemt aan het Italiaans buffet, bedragen de kosten € 25,00. U krijgt een welkomstdrankje aangeboden, de overige drankjes zijn voor eigen rekening.

Aanmelden
U kunt zich tot 15 april 2011 inschrijven via ons e-mailadres kiwanisjunior@hotmail.comonder vermelding van KJC Nacht-Golfevent 2011 en uw handicap. Indien u slechts deelneemt aan het buffet, verzoeken wij u dit bij uw inschrijving te vermelden. Middels uw inschrijving machtigt u ons om eenmalig de kosten van deelname van uw rekening af te schrijven. Wij verzoeken u daarom om bij uw inschrijving uw volledige naam, bankrekeningnummer en woonplaats te vermelden. Als u lid bent van Golfclub Zeegersloot, kunt u dit bij uw inschrijving aan ons doorgeven.

U ontvangt een bevestiging van uw inschrijving.
De maximale deelname voor het event is 45 personen, dus wees er snel bij.

De speelvorm voor deze avond is Texas scramble*.

Graag tot ziens op 20 mei 2011!

* De spelregels van deze speelvorm ontvangt u samen met de
bevestiging van uw deelname