Neem eens een kijkje op de download pagina

Tip van het secretariaat:

Op de download pagina van Kiwanis District Nederland hebben wij voor de (bestuurs)leden interessante informatie beschikbaar. Deze kan worden gedownload en/of online worden bekeken. Wilt u iets weten over gebruik van de Sociale Media bekijk dan de instructie videos van Pelpina. Maar ook over het gebruik van de juiste logo's etc. is de Branding Guide beschikbaar. Voor de secretaris is er een handleiding beschikbaar hoe en op welke wijze de ledenadministratie moet worden bijgehouden. Ons advies aan u is dan ook om deze pagina te raadplegen voor als u vragen heeft.

Nieuwsgierig geworden? Klik dan op deze link om te zien welke informatie er zoal beschikbaar is.