Nieuws Lustrumcommissie december 2020

33 kinderen kunnen al op vakantie!

Nieuws vanuit de lustrumcommissie:

Lustrum contactpersonen

Vanuit de lustrumcommissie heeft ons lid Joost Boers een uitvraag gestuurd naar de presidenten en secretarissen van alle lokale Kiwanisclubs. Daarin stelt hij de vraag wie van de club als lustrumcontactpersoon op wil treden. Misschien ben je hierover nog niet benaderd en  misschien is er nog geen vergadering geweest in jouw Kiwanisclub. Voel je vooral uitgenodigd om (via jouw bestuur) kenbaar te maken lustrumcontactpersoon te willen zijn. Op die manier hebben we vanuit de lustrumcommissie 1 contactpersoon en kunnen alle vragen die bij jullie leven op één plek beantwoord worden.

Opbrengst: de stand van zaken

Zoals inmiddels bekend werken wij gedurende dit lustrumproject hard om minimaal 500 kinderen een waardevolle vakantie te kunnen bieden. Zoals beloofd geven wij jullie periodiek aan hoeveel kinderen inmiddels zo’n vakantie kunnen gaan beleven.

Momenteel staat de teller op 33 kinderen!

Kijk maar eens op kiwanis.hetvergetenkind.nl

Daar kun je ook leren van andermans projecten, zelf projecten aanmelden en inzicht krijgen in wat er allemaal georganiseerd en bedacht wordt.

Het mooie is dat er steeds meer projecten gedeeld worden. Kijk er maar eens op!

Factsheet

De factsheet wordt steeds aangepast als het nodig is en is te benaderen op de website van Kiwanis Nederland.

Op de factsheet staan allerlei vragen met antwoorden die op dit moment leven. Heb je een vraag en staat het antwoord ervan niet op de factsheet, is iets onduidelijk of heb je op- of aanmerkingen?

Laat het dan gerust weten!

LET OP mailadres met kurenons

Vanuit meerdere kanten horen wij dat e-mails die naar het e-mailadres jubelcommissie@kiwanis.nl niet afgeleverd worden en retour komen.

Hiermee zijn we bezig. Mocht je in de tussentijd een e-mail willen richten aan de lustrumcommissie óf mocht je de afgelopen een e-mail hebben verstuurd en geen reactie hebben gekregen, voel je vrij om te mailen naar maaikeroosenkiwanis@gmail.com

Een mooie, gezonde en feestelijke maand gewenst namens de lustrumcommissie

Hartelijke groeten van Maaike Roosen

Kiwanis Nederland
Commissie Lustrumproject 2021
e-mail:            maaikeroosenkiwanis@gmail.com
                        jubelcommissie@kiwanis.nl
url:                  www.kiwanis.nl

Als u vragen, suggesties, ideeën of opmerkingen heeft dan kunt u zich richten tot jubelcommissie@kiwanis.nl
Uw reacties in het kader van het lustrumproject voor Het Vergeten Kind van Kiwanis Nederland zijn van harte welkom!

/imagecache/original/uploads/2020/08/logo-het-vergetenkind.png