Nieuws van de Lustrum commissie

World Online Tour, oproep lustrumcontactpersonen en actieplatform

Veel nieuws vanuit de lustrumcommissie:

We zijn er trots op dat we afgelopen 12 september, tijdens ons digitale congres, de formele lancering hebben kunnen geven aan de samenwerking tussen Kiwanis International District Nederland en Stichting Het Vergeten Kind.

Samenwerkingsovereenkomst getekend
Carel Maass en Jeroen van Woudenberg (van Stichting Het Vergeten Kind) hebben live de samenwerkingsovereenkomst getekend. Een heugelijk moment voor het lustrumproject.

Actieplatform
Verder is het actieplatform gelanceerd. Binnenkort verschijnt de link hiervan op www.kiwanis.nl. Geef je ogen maar eens goed de kost. Het mooie van dit platform is dat het enerzijds bijhoudt hoeveel kinderen een onvergetelijke vakantie kunnen gaan beleven. Anderzijds krijg je inzicht in de verschillende projecten die worden georganiseerd en hoe die verlopen zijn. Een prachtig instrument om mee te werken en om elkaar te enthousiasmeren!

Oproep lustrumcontactpersonen
Om dat platform goed invulling te geven én om vragen en ideeën over het project te coördineren, hebben we tijdens het digitale congres gevraagd of zich per Kiwanisclub één lid wil melden dat wil optreden als ‘lustrumcontactpersoon’. Hierover gaan wij ook de besturen nog benaderen via de lokale secretarissen. Graag horen wij uiterlijk 1 november 2020 wie van de Kiwanisclubs lustrumcontactpersoon wil zijn. Elke Kiwanisclub heeft dan ook weer een (digitale) vergadering gehad en kan het bij de leden onder de aandacht brengen.
De lustrumcontactpersonen kunnen zich melden bij de lustrumcommissie via jubelcommissie@kiwanis.nl . Uiteraard is dat mailadres ook beschikbaar voor vragen of ideeën; graag zelfs!

Kiwanis club Halderberger nodigt u uit voor een

"WORLD ONLINE TOUR" Die Wiener Sängerknaben

11 maart 2020. Op deze dag zou op verzoek van de Kiwanisclub Halderberge Die Wiener Sängerknaben  een concert in de basiliek in Oudenbosch geven. Een concert dat helaas op het laatste moment werd afgelast vanwege het Covid-19 virus. Gelukkig ging de samenwerking tussen Kiwanis en Die Wiener Sängerknaben door.

"Als we niet kunnen reizen, brengen we ons publiek naar het Paleis Augarten met behulp van het internet," zegt Gerald Wirth (voorzitter en artistiek directeur van de WSK). De concerten duren ongeveer 45 minuten per stuk. De "ticket" prijs is € 5,90.

Het eerste internet-concert van  25 september “From Austria with Love”, wat zeer euforisch is becommentarieerd, blijft nog tot maandag 12 oktober online. Dus ook voor dit eerste concert kun je nog een ticket kopen.
20 november: een concert getiteld "Together” (Samen)". Hier biedt de WSK populaire muziek uit alle 5 continenten.
23 december: wordt een "kerstspecial" voor de feestdagen.

Als Kiwanis International District Nederland hebben we een speciale individuele link ontvangen en vanaf de kaartverkoop gaat € 0,60 per ticket naar Stichting Het Vergeten Kind.

Om naar de concerten te luisteren, moet je je registreren bij www.idagio.com - registratie is gratis. Als je een ticket koopt, zal het platform je er per e-mail aan herinneren voordat het concert begint. De gevraagde promotiecode hoeft niet te worden ingevoerd.

De individuele verbinding voor Kiwanis Nederland is: idag.io/VBC_Kiwanis
Met de ticketaankoop steun je Stichting Het Vergeten Kind, maar ook Die Wiener Sängerknaben.

Wat een mooie samenwerking en een echte win-winsituatie!

/imagecache/lg/uploads/2020/10/wiener-sanger-1jpeg.jpg/imagecache/lg/uploads/2020/10/wiener-sanger-2jpeg.jpg

Foto’s Lukas Beck