O'G3NE, Kiwanis Geleen, Mondial, een succesvolle combinatie

Donderdagavond 3 november heeft KIWANIS Geleen, voor de 12e keer haar charity event, de "soiree" georganiseerd. In de aangename ambiance van de beste club van Nederland, de MONDIAL te Beek, winnaar van nightlife Awards 2016, hebben ruim 400 mensen tot diep in de nacht een daverend feest meegemaakt. De Kiwanis uit Geleen zijn er opnieuw in geslaagd om ook deze keer een absolute topper te strikken voor hun tweejaarlijkse soiree, O'G3NE, de drie zeer getalenteerde zussen & zangeressen Lisa, Amy en Shelley.

O'G3NE gaat Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in mei 2017 (Kiev). "Dit was natuurlijk een geweldige opsteker," zegt Roy Lacroix, President van Kiwanis Geleen. "Ruim een jaar geleden hebben we O'G3NE geboekt. Nu zijn ze de afgelopen maanden enorm populair geworden. Daarmee is onze Soiree echt een topfeest geworden. Zij verzorgden voor ons een spetterende show, waarin hun mooie stemmen goed tot hun recht kwamen. De zaal was meer dan super enthousiast. Ook de meet en greet na afloop van hun optreden was een groot succes.

Met de Soiree hebben de Kiwanis de afgelopen decennia veel geld bij elkaar gehaald voor goede doelen. Ook nu weer is het resultaat zeer positief te noemen. Een deel van de opbrengst gaat naar het PURE! DREAM CENTRE in Cambodja, dat kinderen een veilige haven biedt met verzorging en onderwijs.

PURE! DREAM CENTRE is een initiatief van Joyce Mulleners uit Geleen.

Ook steunt Kiwanis Geleen met het geld projecten en initiatieven in de eigen regio. Onder het motto 'Serving the Children of the World' maken ze zich al jaren sterk voor kinderen in de regio Geleen die een extra steuntje nodig hebben. Ook ondersteunen ze initiatieven als stichting 't KWESKE, organiseren ze regelmatig een ouderenbusreis en sponsoren ze de Kiwanis Geleen Award op de M&P Feesten.

We kijken nu al uit naar de volgende editie op donderdag 8 november 2018.

Foto impressie: http://www.kiwanis-geleen.nl/soiree-foto-s.html