Okée uitgave nr. 2

Wisselende reacties op Okée
Er wordt weer hard gewerkt aan de tweede uitgave van het life style magazine van Kiwanis Nederland. De reacties op de eerste uitgave waren over het algemeen bemoedigend. Natuurlijk zijn de reacties zeer verschillend. Vindt de één het helemaal niks, vindt een ander het een sprong voorwaarts. Van het merendeel van de leden geen commentaar gehoord. Kan dit zijn dat er geen belangstelling is of heeft men gewoon niet de moeite genomen te reageren?

7500 exemplaren buiten Kiwanis netwerk verspreid
Ruim 7.500 exemplaren gaan naar ‘leestafels’ bij hotels, golfclubs en grote accountants- en advocatenkantoren. Ook hier zijn de reacties uiteenlopend van ‘liever niets meer toesturen’ tot ‘kunnen wij meerdere exemplaren ontvangen?’

Adverteerders nodig
De reacties over het algemeen zijn bemoedigend om door te gaan. Een belangrijke bron van inkomsten komt uit de advertenties. Om de advertentieplaatsingen te garanderen voor de komende nummers doe ik een beroep op u om te kijken of een ieder van u een mogelijkheid heeft potentiële adverteerders te enthousiasmeren een advertentie te plaatsen in de toekomstige uitgaven van Okée.

Adverteerder aandragen mogelijk
Kent u iemand bij een bedrijf die natuurlijk past in de sfeer van het blad en gericht is op dezelfde doelgroep als Okée en u wilt deze persoon zelf benaderen, dan zou dit helemaal top zijn. Voor de tarievenkaart of een exemplaar van een eerder verschenen Okee kunt u contact opnemen met Chris Zweers (zweers@yarka.nl) De gevraagde zaken worden dan naar u of naar uw contactpersoon gestuurd.