Ontbijtfilm 2016 - voor Villa Vivre

Op zondag 9 oktober organiseerde damesclub Kiwanis Hart van Brabant voor de 18e keer in haar bestaan weer een ontbijtfilm. Na een goed verzorgd ontbijt in de Nieuwe Koninklijke Harmonie, genoten de gasten van de ontroerende film La Famille Bélier. De fantastische opbrengst van € 7000,00 werd bijeengebracht door sponsoren en door particulieren die een kaartje kochten. De opbrengst is dit jaar voor de stichting Vrienden van Villa Vivre. De cheque werd overhandigd door wethouder Marjo Immink van de gemeente Goirle.

Villa Vivre is een kinderhotel voor chronisch zieke kinderen in Goirle. Ouders van chronisch zieke kinderen zoeken een warme opvang waar hun kind verzorgd en begeleid wordt zodat zij zelf kunnen werken of “gewoon” even een avondje weg kunnen gaan of even wat meer aandacht voor hun andere kindje kunnen hebben. Deze ouders zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week keihard nodig bij hun kind. De kindjes krijgen op kleinschalig niveau een tweede thuis aangeboden waar ze graag komen en de ouders een plek waar ze hun kind met een gerust hart naartoe kunnen brengen; 24 uur per dag, 7 dagen per week. De stichting gaf in haar presentatie aan behoefte te hebben aan een badbrancard, een dubbele kinderwagen en een elektische bakfiets. Raymond van Gerven van de stichting was erg verheugd met het hoge bedrag, waardoor zij zeker twee van de drie benodigde artikelen zullen kunnen aanschaffen.

Klik hier voor meer informatie over Villa Vivre.

(foto: Presidente Bernadette Jakobs en Raymond van Gerven)