ook dit jaar Straolende Sterre

Opoep om te doneren

Het zal jullie niet zijn ontgaan dat de ‘beroemdste Kerstboom van Venlo’ weer staat te ‘pronken’ op het dak van de Nedinscotoren. Ook dit jaar zetten wij van Kiwanis Club Venlo Sintermerte ons in voor het project Straolende Sterre. Dit jaar doneren wij alle sponsorgelden en donaties aan de dagbesteding van de jeugd van de Mutsaersstichting. Voor meer info kijk ook op onze website www.straolendesterre.nl .
Vanwege Corona kunnen we helaas dit jaar geen gadgets verkopen in de supermarkten. Om toch geld in te zamelen hebben we een online-donatieplatform opgezet.
Wij hopen op uw steun met een warm gebaar voor deze Kerst.

Uw donatie kunt u via onderstaande link doen, 100% veilig en gegarandeerd. Doneerlink: https://www.geef.nl/.../straolende-sterre-2020/donateurs

Dank u wel en fijne feestdagen!
#straolendesterre #steunons #venlo #fundraise #verbinding

/imagecache/lg/uploads/2020/12/venlo-sintermerte-2.jpg