Ook in 2014 gaat Kiwanis Barneveld voor het goede doel

In de afgelopen jaren heeft Kiwanis Club Barneveld met veel succes drie keer per jaar een evenement georganiseerd ten behoeve van het minderbedeelde kind.

Heel veel deelnemers en sponsors hebben genoten van een dagje golf, een avondje rallyrijden en een fietstocht die afgesloten werd met een heuse wedstrijd.

De combinatie van het goede doel en samen iets leuks doen zorgt tijdens de evenementen altijd voor een bijzondere sfeer die kenmerkend is voor Kiwanis Club Barneveld.

Ook in 2014 zijn wij weer ambitieus en gaan wij er voor zoveel mogelijk geld op te halen voor onze goede doelen, want dat is waar wij en u het voor doen.

Noteer alvast de onderstaande data in uw agenda?

16 april golftoernooi t.b.v. Stichting Jarige Job (kinderen uit de gemeente in het bijzonder)
20 juni midzomeravond rally t.b.v. Stichting Nkoilale
6 juli wielerronde van ondernemend Barneveld t.b.v. Eye Care Foundation
Zodra de inschrijving geopend is maken wij dat bekend op onze website.

Wilt u per e-mail door ons op de hoogte gehouden worden, meld u dan aan per e-mail:

kiwanisbarneveld@gmail.com