Opbrengst Binnenhof Eet Buiten al ruim € 14.000

Eind vorig jaar bracht Kiwanisclub Den Haag het boek Binnenhof Eet Buiten uit. In dit boek belichten twintig politici hun favoriete Haagse restaurant. De opbrengst van deze uitgave komt volledig ten goede aan drie goede doelen. Inmiddels zijn er ruim veertienhonderd exemplaren verkocht en heeft het project al ruim € 14.000 opgebracht. Daarvan is al een deel overgemaakt naar het Stop Tetanusproject.

In Binnenhof eet Buiten vertellen twintig politici over hun favoriete restaurant. Deze restaurants geven stuk voor stuk een heerlijk recept uit eigen keuken prijs. Daaronder maar liefst vier restaurants die met een Michelin-ster bekroond zijn: Seinpost, Niven, Paul van Waarden en Savelberg.

Binnenhof eet Buiten is een bijzondere combinatie van een kookboek en een persoonlijke kennismaking met politici. Een mooi collectors item voor hobbykoks en voor lezers met politieke belangstelling.

Drie goede doelen
Alle betrokkenen werkten geheel belangeloos aan de totstandkoming van het boek Binnenhof Eet Buiten mee. De opbrengst komt dan ook volledig ten goede aan drie goede doelen die Kiwanisclub Den Haag ondersteunt: kinderhospice De Glind in Barneveld, kinderen van Parnassia en het wereldwijde project Stop Tetanus in samenwerking met Unicef.

Binnenhof eet Buiten kost € 15 en is nog te koop bij www.kiwanis.nl/denhaag, maar ook nog bij verschillende boekenwinkels in de Haagse regio en via www.bol.com.