Overhandiging cheque

Zaterdag 11 juli 2015
Op een prachtige, zonnige dag zijn ter afsluiting van het project alle deelnemers uitgenodigd in Laren. Na het bezoek aan museum MORE in Gorssel is het gezelschap gastvrij ontvangen op het landgoed van Willem en Liesbee in Laren. Het totaal bedrag van het poppenproject van de Stichting Textiel Plus is gekomen op 10.595 euro. Een geweldige bijdrage voor Stop Tetanus, het project van Kiwanis. Dank voor de inzet van alle vrijwilligers, zonder deze mensen was dit bedrag nooit bij elkaar gekomen. Op de foto overhandigd de voorzitter van Stichting Textiel Plus, Liesbee Colombijn de cheque aan Chris Zweers van het projectteam Stop Tetanus.

Alle gemaakte poppen voor deze actie zijn overzichtelijk gerangschikt te zien in een prachtig boekje dat voor slechts 5 euro te koop is.