Overlijden Joep van der Linden

Joep van der Linden, onze clubgenoot is op 2e kerstdag 2012 veel te vroeg overleden op 54 jarige leeftijd.

Joep had het de laatste tijd zwaar, we hebben er vaak over gesproken. Zoals Joep het zelf zei: Ben zelf ook benieuwd hoeveel km’s mijn eigen motor nog kan lopen.

De passie van Joep was groot voor alles waar een motor op zat.

Donderdagavond 20 december haalden we onze Kiwanisvriend op voor het bijwonen van onze clubavond met een Citroen C1, 800cc. Je kunt je zijn opmerkingen wel voorstellen: “Wat een koekblik!, volgende keer toch die dikke Audi A7”.

Tijdens deze clubavond genoot hij nog van het reisverslag van Peter aan Lombok en het weerzien van Erik, net terug uit Kunduz.

Maar Joep wilde vroeger dan anders naar huis. Joep was moe, zijn motor was uitgeput.

Tijdens zijn afscheid bij de deur riepen we nog: de volgende keer komen we je halen met de Mercedes…maar dat dát niet meer hoeft is voor ons maar moeilijk te bevatten.

Wij hebben Joep zowel binnen onze Kiwanis club alsook daarbuiten meegemaakt als een man met humor, dol op zijn Betty en enthousiast clubgenoot.

Wij wensen Betty, de kinderen en zijn familie veel sterkte toe om het verlies van Joep te verwerken.

Kiwanis Noviomagus Nijmegen

Peter, Han, Erik, David, Ben, Paul, Jan Pieter, Heine, Koen, Joep, Mark, Guy, Mike, Guus, Harmen, Lucien, Ignaat, Ton, Pieter Bas en Paul